رستوران های قطر
نوشته شده توسط : آس چارتر

رستوران ایرانی کاخ شبستان قطر

رستورانی ایرانی در قطر با فضایی دلنشین و دکوراسیونی سلطنتی که یکی از بی نظیرترین رستوران های قطر محسوب می شود. این رستوران یکی از پرطرفدارترین رستوران های ایرانی پسند می باشد، ایرانی هایی که به قطر سفر می کنند از این رستوران استقبال زیادی کرده اند. منوی این رستوران انواع غذاهایی ایرانی و سنتی همچون: انواع کباب، پلوهای ایرانی، خورشت، کشک بادمجان، نرگسی، سوپ، سالاد، پیش غذا و نوشیدنی می باشد. از معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای پرطرفدار این رستوران کباب های آن است، اگر به قطر سفر کردید حتما سری به این رستوران بزنید و از غذاهای خوشمزه ی آن نوش جان کنید و لذت ببرید. با تهیه بلیط هواپیما خارجی لحظه آخری تهران دوحه در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

رستوران های قطر

رستوران ایرانی تخت جمشید قطر

از دیگر رستوران های ایرانی بسیار محبوب و معروف در قطر رستوران ایرانی تخت جمشید است، این رستوران با داشتن دکوراسیونی لوکس و غذاهای متنوع و بهترین سرآشپزا و پرسنل خود توانسته یکی از درجه یک ترین رستوران های قطر محسوب شود. در منوی این رستوران انواع غذاهای متنوع نظیر: انواع چلوکباب، خوراک، خورشت ایرانی، انواع غذاهای گیاهی، کباب و جوجه کباب، مرغ و ماهی، خورشت، پلوهای ایرانی، دلمه، کشک بادمجان، دسر، پیش غذا، نوشیدنی و سالادهای ایرانی را سفارش دهید و تجربه صرف یک وعده غذای خوشمزه را در این رستوران داشته باشید.

رستوران های قطر

رستوران جمار قطر

همانطور که در بالا گفته شد در قطر تنوع رستوران بسیار زیاد است رستوران جمار نیز یکی از رستوران های محبوب هندی در قطراست، کسانی که دنیال غذاهای فلفلی و بسیار تند هستند می توانند غذاهای هندی را با ادویه های خاص و خوش طعمش در این رستوران نوش جان کنند و لذت ببرند. رستوران جمار دارای منویی از غذاهای متنوع هندی پیش غذا، غذای اصلی و انواع غذاهای گوشتی و گیاهی و دریایی، غذای مخصوص کودکان، غذاهای هندی، شامی، کباب، دسرهای هندی، انواع نوشیدنی از آبمیوه تا موکتل و... که طعم سنتی با ادویه تازه می تواند تجربه ای متفاوتی برایتان باشد.

رستوران های قطر





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: